Pages

Thursday, July 23, 2009

Bila Aku Kembali

Salam dan Selawat kepada Rasulullah Sollallahualaihiwassalam,

Alhamdulillah, sudah sekian lama aku meninggalkan dunia blog yang penuh dengan pelbagai ragam manusia dan blog. Sekarang aku kembali bukan mahu menunjukkan kehebatan dalam penulisan ataupun bermain blog, aku hanya sekadar ingin mencari inspirasi dalam dunia maya yang boleh membawa diriku ini kehadapan dan moga aku dapat membaiki akan kelemahan diri sendiri dalam pelbagai bidang.

Disamping itu, semangat dari kawan-kawan yang sentiasa memberi nasihat kepada diriku supaya tidak mudah berputus asa dalam melakukan sesuatu menyebabkan aku kembali bersemangat dalam meneruskan kehidupan yang penuh dengan ujian ini.

Semoga setiap apa yang aku lakukan ataupun ceburi akan diredhai oleh Allah Taala.

V(",)

1 comments:

d'udin said...

:) aku budak baru belajar... :)

Post a Comment