Pages

Wednesday, September 2, 2009

Artikel Pilihan (AP)

Artikel ini dipilih berdasarkan bacaan saya yang menyebabkan saya rasa SUKA dan mengandungi isi-isi yang memberi pengajaran kepada diri sendiri. Saya juga akan buat kopi dan pasta tanpa mengubah apa-apa kandungan bagi menjaga penulisan si penulis pada artikelnya. Siapalah saya untuk mengubah penulisan orang lain... (",)

Ia juga akan menjadi rujukan pada masa akan datang untuk diri sendiri. Maklumlah, saya bukan seorang budak yang rajin untuk mencari dan membaca banyak artikel, ditambah saya tiada idea untuk menulis, kawan-kawan sangat mengenali diriku ini, jangan marah yer, hehe... V(",)

Salah satu artikel pilihan yang saya sudah postkan ialah:

p/s: Kopi dan Pasta (Copy dan Paste), AP tu singkatan kepada Artikel Pilihan

0 comments:

Post a Comment